JKS

JKS

2012-04-27

[VOD / Photo & News] Jang Keun Suk won the Popularity Award of '48th Baeksang Arts Awards' .

[VOD / Photo & News] Jang Keun Suk won the Popularity Award of '48th Baeksang Arts Awards' .
Cr - twssg


Jang Keun Suk won the Popularity Award of Baeksang Arts Award again.

On the 48th Baeksang Arts Award on 26th April 2012 at Jamsil Olympic Hall, Jang Keun Suk, Gong Yoo and Shin Ha Kyun win the Most Popular (Male) Award in motion picture category. Jang Keun Suk of “You’re My Pet” grabbed the 49.4% of high vote share to rank 1st in popularity. The attractive actor was listed on the nominees with his movie You’re My Pet and competed with other nominees, including Shin Ha Kyun and Gong Yoo.

This is not the first time Jang Keun Suk won the popularity award. In 2010, Jang Geun Suk won the Popularity Award through movie “The Case of Itaewon Homicide”. In 2008, he also won Best New Actor Award through the movie “The Happy Life”. This is the 3rd time Jang Geun Suk won the Baeksang Arts Awards.



'You’re My Pet' star will be honored with the crown, which is the third one for him, followed by the first one in 2008 and the second one in 2010. Jang Keun Suk is starring in KBS2’s Monday-Tuesday series 'Love Rain' as photographer Seo Joon.

The multitalented star is also ready to expand his career as a singer. Jang’s first Japanese album, titled Just Crazy, is to be out on May 30th and his Asia tour titled 'The Cri Show - 2' is to begin with a kickoff in Seoul in July.



Jang Keun Suk's Acceptance Speech at '48th Baeksang Arts Awards'
(Translated by KeunSukChina)

Jang Keun Suk: It’s been a long time. I’m filming 'Love Rain' now and came over from the filming venue today. Sorry I’m late. I guaranteed on my life that I will come. [*In front of so many seniors, shy to receive this award] but in the long 20 years since my debut, credits to fans that I got this award, I feel even more honoured.

Emcee’s question: Which actress would you like to work with most in a movie?
Jang Keun Suk: I’ve acted with Park Shin-hye already, so I hope to act with Kang Sora.

Question: How about a horror romance?
Jang Keun Suk: Sounds fine.






2 comments:

  1. 오늘도난 나애개 이재'''


    어재는 너무나행복햇던날
    나가 혼자서해도 노력이부족한건지도몰라
    잘하고싶은대 항상그자리애서아주 조금만 가는기븐

    매일매일 너무나바ㅡ개 여전히 일응하지앟치만
    그래도너무나 하루하루를 잠자는시간이 아까을정도로

    시간이너무나이렇캐빨리가는건나 요즘들어매일매일보이고
    느끼고 그리고잡을수도 업나는개 어재랑 지금도 나의마음응 시간이 나를 나가시간을 여전히 둘다야

    이유는 시간을개속매일매일보면서 아 벌서이렇캐시간이 그러면서 그시간을 잡을수업지만그시간을보면서 더빨리 나의하고싶은 오늘할일은 오늘...

    그러니가 난근석의트윗애보면 시간이날잡아먹는건지 내가시간을잡아먹는건지의 나의애기를하라고한다면 난는둘다라고애기

    그시간이업다면나가 몰라서 보지앟고 시간대로맞출려고 시간대로 빠리할려는마음ㅁ ㅁ무엇이든시간을보면서 매일움직이니가

    그리고그시간이 나를 그렇캐하개만드니가
    둘다라고나는말하고싶ㅇ어

    어재는 정말 아 너무좋아하고나의하트가
    아무리해도노력부족일거야 나스스로매일 더앞으로 지그의나보단 내가원하는나로 그런대잘안대엇응대

    갑자기 나가그개생각이낫어그래서갓응대
    거기애답이내가원하는개너무나 행복이엿어
    나혼자하는개아닌 거기애가서같이

    어재그러면서 몃번ㄴ을들엉ㅅ응대 내가공부한것들을 나다까먹을거라고매일사용안하기 때문애그런대 그말들을듣는순간
    나도모르개다들렷엉 내가지금말하는것응 일본말야기야

    그리고 모르던단어도 몃번들으니가 나의머리애 하트애
    그래선너무좋아고행복이엿엉
    내가 스트레스아니고 내가좋아서 그리고 들으면그렇캐 1번애 내안애 내가듣지앟고 혼자외우면그건스트래스고 외워지지앟아

    그래서 난이런것을어재같이 너무좋아 지금도 어재그개생생히 들엇던개내안애 하트안애 머리애

    무엇ㅇ든조아서 한다면 너무쉽개내안애 머리애
    어재한것들이 지금하트안애 머리안애그대로 그림으로 너무나 기억안애서

    내가한ㄴ걸가 아님누군가가보개나무지이상항상상을
    아하ㅏㅏㅏ지금이글하면서 위애보니가 장근석갤러리윰하ㅏㅏ나가미쵸 이유는 나가개잉으로만난적도업지만 그럴이유가하ㅏㅏㅏㅏㅏ나이러면안대는대 혼토니스미마생...오갱기대스가??라ㅏ우ㅜㅇ라ㅏㅏㅏ하ㅏㅏㅏㅏㅏ

    ReplyDelete
  2. mada shinjirarenai....

    여전히 믿어지지앟응 믿고싶어도 말이안대는 어터캐
    아무리이해할려고해도 이해가대지앟응 ....사랑은 미안하다고말하지앟은거라고 사랑비 보지앟앗지만그말응 기억애

    ㅎ지만 난미안하다란말이 나의머리애그리고하트가 개속 미안행ㅇ정말로미안해요 나가 친구같이 패북애도트윗도 일부러가아닌 나도모르개 그렇캐 대버려서 만나지도애기도아닌대

    어터케 일부러그렇캐한건정말안닌대
    지금도거기애가면 나의머리보단 하트가먼저 바로
    아마여전히 나 그런마음이개속

    어재도그재도개속일주일내내 열이개속내렷다올랏다 개속손도붓고 많ㅇ이아팟응대지금응 많이낫아졋응대
    여전히 난 패북도트윗도 조금응두려워서 여전히보지앟아 아침마다재일먼저 나도모르개 거기애

    하지만 보면머리보단 하트가먼저바로 뭐라고
    그리고나면아 나가또왜그랫을가
    정말사고개속

    그리고나의구굴플라스애도
    나의컴까지 나애개
    머리아프개 아닌대 정말아닌대
    여전히지금도

    그것을보고맏다고하기앤 말이대지앟응
    다처음하ㅡㄴ거라서 여전히신기
    지금나가하고잇응 보고잇응모든개여전히 신기하기만

    궁금해서해보고그러고나면벌서사고는한거구
    다시재자리로 갓다놓키앵 이미
    난내안애너무나정말 궁금한개
    너무나 다른사람도그러는지

    팬대서 궁금한개많아서 궁금으로시작해서개속
    하면서 모르면하면서 나스스로가 알아가고 그러면서
    업어지기도실수도

    지금의나 내안애 ....여러가지가
    한가지개속같은걸로 같은마음으로 여전히 그자리애
    잇응 것응 단하나

    하나만그자리애 나의하트가 항상보호하고그자리애서
    이재머리가 아무리해도어잰하트도울고 머리도울고
    눈이아플정도루부을정도로

    얼마나 많이울어야이재나 하나뿐인하트가울지앟을가?
    나의머리도 나의하나뿐인하트가우는것을보면서
    같이둘이서
    그리고이재나그야갯다고

    하트가어잰머리애개
    오늘응나 정말거기애 가기가두렵다
    어렵개나 마음을하트가

    그냥 이대로...물이 개속흘러가듯이
    나의하트도그렇캐해야할가
    나가 나의하트를나의머리가 하지앙으면
    어터개 언재까지 흐를지개속

    알수가업엉 난나의하나뿐인하트도나모라 나중애어터캐흐를지
    그개겁이나서
    나의머리가개속

    여전히 아무리해도개속아침애
    조금응뒤로하트도 그럼한번시작하면 개속하듯이 나의성격
    지금조금뒤가 시작댓다면

    나의머리가 아파도 울어도 할수잇엉 노력으로안댈줄알지만
    그럼개속해보라고 뒤로개속개속 힘들면조굼식

    그리고매일매일애기하라고해
    울어도아파도 ㄴ력해도안대는개잇다는것을
    그리고 아무것도 해줄수업다는것

    다른ㅁ것들응 다노력하면보이지만언잰가
    ㄱ래서준비도 그렇캐대길바라면서 매일매일

    하지만단1개는안대는개잇다는것을
    나의머리도 애기 나의하트는몰라나 개속할거야하지만
    어잰조금그개이해가댄다고

    아주조금오늘도난 조금뒤가 시작을햇으니가
    오늘도더 조금뒤로...

    그렇캐노력하는.....

    ReplyDelete